7 Şubat 2013 Perşembe

Emma, Kristen'ın Yaşadığı Aldatma Skandalı Hakkında Konuştu


Vanity Fair Şubat 2013 sayısına konuşan Emma Watson, Kristen Stewart ve Robert Pattinson arasında geçen yaz yaşanan aldatma skandalı hakkında konuştu.

Medyanın skandala gösterdiği tepki hakkında;
"Tüm bu eleştirileri yapanlar, aynı zamanda ünlü ve zengin olmanın sizi sihirli bir toz bulutu içine alarak kusursuz yaptığını düşünenler. Mükemmel dünyanızda hiç sorun çıkamazmış gibi. Bu insanlara göre Kristen başına gelecek olan her şeyi hakediyor çünkü harika bir hayatı vardı ve bunu mahvetti."
Genç ve ünlü olmanın zorlukları hakkında ;
"Bunu nasıl açıklayabilirim bilmiyorum ama kusursuz olmadığından eminim. Medyanın ona korkunç davrandığını düşünüyorum. Kristen bir insan, herkes gibi, daha çok genç. Herkes hata yapar, herkes. Bunu toplumu ilgilendiren bir mesele gibi yansıtmak çok adaletsizce. Bir taraftan anlıyorum, insanlar Robert Pattinson ile ilişkisine kendilerine dahil gibi hissettiler. Ama bir yandan ilişkilerini ellerinden geldiğince halkın gözünün önünden tutmaya çalışmaları da çok doğru."

Emma'nın bu söyledikleri hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Eminim Emma ve Kristen'ı birbirine düşman sanan bir çok kişi Emma'nın bu konuda Kristen'ı kötülemesini bekliyordu.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Emma, kendisine yöneltilen soruyu en doğru bir şekilde cevapladı. Umarım Emma ve Kristen'ı birbine düşman düşürmeye çalışanlar biraz düşünme fırsatı bulurlar.

Adsız dedi ki...

Emma'yı severim ama şu skandalın üzerinen yarım yıl geçtikten sonra konuşmak bana göre kristen'ın fanlarını kendisine ısındırmasına gerek yoktu. bu konular beni ilgilendirmiyor deyip hiç cevap vermemesini beklerdim. bana göre Emma'ya cevap vermemek yakışırdı.

Açık konuşalım kristen'ın fanları kendi sevdikleri kişi haricindeki kalan aynı yaşıt kadın oyuncuları sevmeyip çamur atma yolundalar. Bunlardan biri Emma, diğeri Jennifer Lawrence. O yüzden şirin görünmenin yararı olıp ortalığı ısıtacağını sanmıyorum.

Bir törende iki ingiliz olarak Robert ile yan yana gelse yine ağıza alınmayacak kelimeler söyleyip Emma'ya hakaret edecekler.

Adsız dedi ki...

Emmanın hiçbir yıldızın fanlarını kendine ısındırmasına ihtiyacı yok onun varları ona yeter...

Mine Y. dedi ki...

Emma'nın bu röportajı dün mü yaptığını düşünüyorsunuz? Üzerinden aylar bile geçmiş olabilir. Derginin bunu Şubat 2013 sayısında yayınlamış olması Şubat ayında röportajın yapıldığı anlamına gelmiyor. Dergide kullanılan fotoğraflar bile 2012'de çekildi. Bu işin içindeymişsiniz, işin profesyonelleriymissiniz gibi bu tarz detayları düsünmeden konusmanız cok yanlış. Kaldı ki Emma kendisine yöneltilen her soruyu yanıtlıyorken neden bunu pas geçsin? Soruyu kendisi seçmiyor sonuçta. Bu soruya özellikle yanıt vermeyi reddederse asıl o zaman insanlar yanlış anlar.

Unknown dedi ki...

emma yı da kristen ide severim ve emin olun krisbianlar kimseye çamur atma yolunda değiller asıl düşman gösteren işte böyle düşünen tüm watsonhead ve krisbianlar ben hem bir w.head hemde bir k.bian olarak bu durumu kınıyorum..

Unknown dedi ki...

Çok doğru demiş. Hem yaşıt hem de meslektaş olarak birbirlerine sahip çıkmalılar. Yürü be kızım!

Adsız dedi ki...

Durup dururken böyle bi açıklama yapmış olabileceğini düşünmüyorum. Belki bi durum üzerine yorum yapma gereği duymuştur. En azından aradan bunca zaman geçtikten sonra bile olsa kötü bi yorum yapmamış :D