10 Aralık 2012 Pazartesi

Emma Watson'ın Biyografisi ( Sahte Kitap )


Bugün sayfamızdan bir üyemiz bana sol tarafta resmi olan Emma Watson'ın Biyografisi adlı kitabı aldığını okuduğunu söyledi ve kitabın satın alınabileceği siteyi gönderdi. Emma'nın yakın zamanda Sunday Times'a verdiği röportajda bu kendisi hakkında yazılan bu kitap hakkında söylediklerini incelemenizi istiyorum; 
"Sayfalara baktım ve okudum, bu kitapta anlatılanın benim hayatımla, gerçekte olduğum kişi ile alakası bile yok, tamamen hikaye. Ama kitabın kapağındaki benim yüzüm.Emma kitabı elleri arasına alıp bakıyor "bu kitabı ilk kez New Orleans'te yeni filmim için çekim yaparken gördüm, The End of The World setinde. 11-12 yaşlarında bir kız yanıma gelip sanki tüm hayatı boyunca o kitabı taşıyormuş gibi bakarak imzalamamı rica etti. Bu kitapları seven insanlar için önemli olan şey sadece Hermione değil, Emma Watson'ın ta kendisi".




1 yorum:

Sevde köycü dedi ki...

Bu reklamda yazılar çok şeffaf... Sadece bende mi böle görünüyor bilmiyorum... Okuyamadım diyemiicem çünkü okuyabildim..meraktan ekranı yakınlaştırıp okumaya çalıştım... Teşekkürlerrr...! :)