1 Eylül 2012 Cumartesi

Glamour Britanya ve Amerika Ekim 2012 Sayılarında

Emma, Glamour dergisinin Britanya ve Amerika versiyonlarının aynı anda Ekim 2012 sayısının kapağında. Dergilerden resimler aşağıda. Sizce de harika görünmüyor mu?
BRİTANYA EKİM 2012 Sayısı
AMERİKA EKİM 2012 Sayısı


Glamour : Saçların baya uzatmışsın.
Emma : Roller için uzatmam gerekti. Bana kalsa sonsuza kadar kısa olarak kullanabilirdim. Elbette erkekler uzun saçı daha çok seviyor. Başka yolu yok. Etrafımdaki erkeklerin çoğu "neden yaptın b
unu, büyük hata ettin" diyorlardı ben ise hep "Şey, aslına bakarsanız, ne düşündüğünüz pek umrumda değil" diyordum. Hayatım boyunca hiçbir zaman saçlarım kısayken olduğu kadar güvenim tam hissetmemiştim. Kendi bedenim içinde çok rahatım.

Emma : *gülüyor* İnsanların beni nasıl gördüğünü ben söyleyemem ama büyürken ailem bana sürekli güzel olduğumu falan söylemezdi.
Glamour : Gerçekten mi?
Emma : Ben hep zeki olan çocuk oldum. İnsanlar sizi bazı kalıplara koyuyor. Benim konulduğum kalıp da buydu. Bu hoş bir şey çünkü görünüşüm hiçbir zaman benim ya da etrafımdaki insanların odaklandığı şey olmadı. Ama inek olmayı da seviyordum!

İşte Emma'nın Harry Potter'da olmadığı için artık yapabileceği ve yapamayacağı 5 şey. Glamour dergisi Ekim 2012 sayısına anlatıyor...

Yapabilecekleri;

1. Kötü bir kız olabilirim.
2. Canım istediğinde görünüşümle ilgili çok büyük değişiklikler yapabilirim.
3. Ailemle çok sıkıcı TV programları izleyebilirim.
4. Londra dışında sıkça seyahat edebilirim.
5. Sabahları uyuyabilirim!!

Yapamayacakları ;

1. Baykuşlarla konuşamam.
2. İnsanlara latince bağıramam.
3. Öğle yemeğimi büyücüler ve diğer sihirli yaratıklarla beraber yiyemem.
4. Eski moda triko şeyler giyemem
5. Ejderhaya binemem.



Hiç yorum yok: