2 Ağustos 2012 Perşembe

Sayfamız süresiz olarak kapalı kalacaktır.

2 yıldır bizi takip ettiniz, desteklediniz, yardımcı oldunuz. Bu yüzden hiçbir açıklama yapmama hakkını göremedim kendimde. En azından bu kadarını hakediyorsunuz.

Bu gece 02.00da sayfayı kapatacağım ve bir daha açar mıyım bilmiyorum. Evet 
sizlerle çok güzel şeyler paylaştık, çok güzel zaman geçirdim. Hatta daha iki gün önce dünya çapında TT bile olduk. Türk hayranların hafife alınmaması gerektiğini hep söylemişimdir :) Belki bir çok ülke hayranlarından daha fazla hakediyorsunuz güncel haberleri, çevirileri, en doğru haberleri öğrenmeyi. Ama ben artık çok yoruldum. Dışarıda akıp giden bir hayatım var, son iki yılda yaşadığım her şeye rağmen bu sayfayı ayakta tutmayı, sizleri paylaşımsız bırakmamayı sağlamıştım. Ama artık bugün daha fazla dayanamayacakmışım gibi hissediyorum. Emek vermek, yorulmak, çabalamak; karşılığını tam olarak alındığında çok güzel. Tüm yorgunluğunuza değebiliyor. Ama 21 yaşımdayım ve 13-14 yaşındaki kıymet bilmeyen çocuklara laf yetiştirip açıklama yapacak halim kalmadı. Ben de o yaşları yaşadım ama bu kadar kendini bilmez ve ukala olmamıştım. 30 binlik sayfamız kapatıldığında yıkılmadım, evet emeklerimiz gitti elbette üzüldüm ama ağladığım falan olmadı. Çünkü ben burasının bir internet sayfası olduğunu, buradaki her şeyin eğlence amaçlı olduğunun farkındayım. Watsonheadsin de benim için anlamı bu. Açıldıktan sonra 1 hafta içerisinde 6 bin kişiye ulaşmıştık. Bu gerçekten harika bir rakam. Ama yaptığınız iş artık size eğlenceden, keyiften çok yorgunluk veriyorsa bir anlamı kalmamış demektir.

Emma Watson TR ve benim her zaman karşımda duran, bu sayfa kapansın diye gözümüzün içine bakıp heyecanla bekleyenler olduğunu biliyorum. Belki de sayfa kapandıktan sonra kendilerine zafer ilan edecekler. Benim umrumda bile değil ama şunu unutmasınlar, bir facebook sayfasının kapatılmasından haz duyacak insanlar, ezik, yazık, üzülünesi insanlardır. Kendileri ile alakası bile olmayan bu olayı kendi zaferleri gibi ilan edenlerin hayatı boyunca kazanacağı tek zafer budur zaten.

Emma ile ilgili tüm gelişmeleri Emma'nın twitter hesabı ve Fransız bir hayranın yönettiği Watsonuncensored sayfasından takip edebilirsiniz. Kişisel twitter hesabım @mineyagiz 'dan her zaman bana ulaşabilirsiniz. Ancak sayfanın kapatılması ile ilgili söyleyeceklerim bu kadar. Başka soru yanıtlamayacak açıklama yapmayacağım. Herkese bugüne dek verdikleri destek ve ilgi için çok teşekkür ediyorum. Sizlerle geçirdiğim zaman benim için hep çok değerli kalacak.

İyi geceler.
-Mine Yağız.

Hiç yorum yok: